Perzów, dnia 13.09.2011 r.
ROŚGPK 272.14.2011
Perzów: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 122.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont świetlic wiejskich w gminie Perzów wraz z utworzeniem miejsc do grillowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.
· Adres strony internetowej zamawiającego: httpperzow.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 122.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont świetlic wiejskich w gminie Perzów wraz z utworzeniem miejsc do grillowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 122.000,00 zł na okres 5 lat, z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont świetlic wiejskich w gminie Perzów wraz z utworzeniem miejsc do grillowania. Inwestycja obejmuje wykonanie remontu świetlic oraz wykonanie trzech altan do grillowania. Inwestycja wykonania remontu świetlic znajduje się na etapie realizacji umowy z wyłonionym w drodze przetargu wykonawcą. Inwestycja budowy trzech altan do grillowania znajduje się na etapie przed ogłoszeniem przetargu na wyłonienie Wykonawcy. Określenie zakresu zamówienia 1.1Okres kredytowania: lata 2012-2016. 1.2 Spłaty rat kapitałowych kwartalnie- począwszy od dnia 20 marca 2012r. w równych ratach kapitałowych po 6.100,00 zł każda (zawsze dwudziestego dnia : marca, czerwca, września, grudnia). Zakończenie spłaty: 20.12.2016r. (uwaga: - ustalenie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza).1.3 Odsetki od kredytu podlegają spłacie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2012r. 1.4 Przewidywany termin uruchomienia kredytu w dwóch transzach: pierwsza transza w terminie 05.10.2011r. przewidywana kwota pierwszej transzy 82.000,00 zł ( dotyczy wykonania remontu świetlic), druga transza zostanie uruchomiona po wykonaniu trzech altan przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, przewiduje się termin uruchomienia drugiej transzy - około 10 grudnia 2011r. kwota drugiej transzy 40.000,00 zł Podany termin transzy może ulec korekcie na etapie podpisywania umowy. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w niepełnej wysokości bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tym związanych. 1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość refinansowania wydatków poniesionych na zadanie. 1.7 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy wysokości (choć raczej nie wystąpi taki przypadek). 1.8 Sposób zabezpieczenia kredytu weksel In blanco z deklaracją wekslową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych; -prognoza spłaty kredytu i zadłużenia pozostającego do spłaty wg wymogów określonych w SiWZ, tj. przy następujących założeniach uruchomienie kredytu w dwóch transzach pierwsza transza 82.000,00 zł termin 05.10.2011r. druga transza termin około 10.12.2011r. kwota 40.000,00 . Terminy płatności rat kapitałowych i odsetek jak określono w pkt III. WIBOR 3m przyjąć stały w całym okresie w całym okresie kredytowania w wysokości dokładnie 4,74. Marża bankowa - zgodnie z oferta banku jako +- [%] do WIBOR 3M (Nie należy stosować mnożnika). Prowizja jednorazowa [zł] płatna na etapie zawierania umowy kredytowej. Oferta wykonawcy winna być złożona na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. -w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. -pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. W szczególności korekcie mogą ulec podane terminy oraz kwoty transz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: httpperzow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać- U. G. w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 6 lub za pośred. poczty..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Perzowie, Perzów 78 pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 122.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Remont świetlic wiejskich w gminie Perzów wraz z utworzeniem miejsc do grillowania” zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.09.2011r. nr 243471-2011
Perzów , dn. 13.09.2011 r.
Wójt Gminy Perzów
/-/ Bożena Henczyca