Perzów, dnia 19.08.2011 r.

ROŚGPK 272.13.2011

Perzów: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 200.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr G866742 w miejscowości Trębaczów dojazd do gruntów rolnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: httpperzow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 200.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr G866742 w miejscowości Trębaczów dojazd do gruntów rolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 200.000,00 zł na okres 5 lat, z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr G866742 w miejscowości Trębaczów dojazd do gruntów rolnych Określenie zakresu zamówienia 1.1Okres kredytowania: lata 2012-2016. 1.2 Spłaty rat kapitałowych kwartalnie- począwszy od dnia 20 marca 2011r. w równych ratach kapitałowych po 10.000,00 zł każda (zawsze dwudziestego dnia : marca, czerwca, września, grudnia). Zakończenie spłaty: 20 grudnia 2016r. (uwaga: - ustalenie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza).1.3 Odsetki od kredytu podlegają spłacie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2012r. 1.4 Przewidywany termin uruchomienia kredytu w jednej transzy w terminie 15.09.2011r. Podany termin transzy mogą ulec nieznacznej korekcie na etapie podpisywania umowy. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w niepełnej wysokości. 1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość refinansowania wydatków poniesionych na zadanie. 1.7 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy wysokości (choć raczej nie wystąpi taki przypadek). 1.8 Sposób zabezpieczenia kredytu weksel In blanco z deklaracją wekslową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·    III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych; -prognoza spłaty kredytu i zadłużenia pozostającego do spłaty wg wymogów określonych w SiWZ, tj. przy następujących założeniach uruchomienie kredytu w całości jednorazowo w dniu 15.09.2011r. Terminy płatności rat kapitałowych i odsetek jak określono w pkt 3. WIBOR 3m przyjąć stały w całym okresie w całym okresie kredytowania w wysokości dokładnie 4,71. Marża bankowa - zgodnie z oferta banku jako +- [%] do WIBOR 3M (Nie należy stosować mnożnika). Prowizja jednorazowa [zł] płatna na etapie zawierania umowy kredytowej. Oferta wykonawcy winna być złożona na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. -w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. -pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. W szczególności podany termin (ewentualna kwota) transzy mogą ulec nieznacznej korekcie na etapie podpisywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: httpperzow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać- U. G. w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 6 lub za pośred. poczty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Perzowie, Perzów 78 pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 200.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr G866742 w miejscowości Trębaczów dojazd do gruntów rolnych
 zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.08.2011r. nr 223 161 -2011

Perzów , dn. 19.08.2011 r.

Wójt Gminy Perzów

/-/ Bożena Henczyca