Perzów, dnia 14.08.2009 r.

ROŚGPK 341/6/09

Perzów, dnia 14.08.2009 r.

ROŚGPK 341/6/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

Wójt Gminy Perzów, 63-642 Perzów tel. (062) 7861060, fax. (062) 7861509 woj. wielkopolskie, pow. kępiński, ogłasza przetarg nieograniczony na:

„na dostawą węgla orzech i miału węglowego do budynków i budowli znajdujących się pod zarządem gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010”.

I.        Nazwa i adres zamawiającego:

Zamawiający:                                               Gmina Perzów

                                                                  Perzów 78

                                                                  63-642 Perzów

REGON:                                                     000543924

NIP:                                                            619- 10- 34 – 851

województwo:                                              wielkopolskie

adres do korespondencji:                              Gmina Perzów

                                                                  Perzów 78

                                                                  63-642 Perzów

                                                                  tel./fax (062) 78 61 060/ (062) 78 61 509

httpperzow.nowoczesnagmina.pl,

e-mail: ugperzow@wp.pl

godziny urzędowania:            poniedziałek 800 - 1600,od wtorku do piątku 700 - 1500

II.      Określenie trybu zamówienia : przetarg nieograniczony (art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami, zwanej dalej w skrócie „ustawą Pzp”).

III.    Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków  zamówienia: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej: http://perzow.nowoczesnagmina.pl W przypadku zawnioskowania o przekazanie SIWZ na piśmie, SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pokój nr 9 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto Urzędu Gminy w Perzowie. SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001 z dopiskiem „Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – ROŚGPK 341/6/09”.

IV.    Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

A.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla – orzech i miału węglowego na terenie gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010.

B.      Zakres zamówienia obejmuje:

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę węgla – orzech i miału węglowego w ilości wskazanej każdorazowo w zleceniu (dopuszcza się zlecenie w formie telefonicznej) wraz z transportem i wyładunkiem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. bezpośrednio do obiektów i budowli, na terenie gminy Perzów w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przy czym dzień dostawy nie może być dniem deszczowym. . Ustala się minimalną ilość jednorazowej dostawy do poszczególnego obiektu na poziomie 500 kg. Miejscem dostawy będą obiekty, kotłownie, jednostki podległe Urzędowi Gminy w Perzowie.

Wielkość zamówienia w okresie dostawy szacunkowo określa się na 20 ton węgla – orzech oraz 300 ton miału węglowego, o następujących parametrach:

1.       węgiel-orzech – minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%,

2.       miał węglowy – minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%.

Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2009/2010.

Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość  zamówienia.

 

Kod CPV: 10121000-7 Węgiel kamienny.

C.      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

V.      Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

 

VI.    Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: od 03.10.2009 r. do 02.10.2010  r.

 

VII.  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

A.     W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:

1.       spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655  z późń. zm.),
2.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655  z późń. zm.),
 

3.       posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem;
4.       udokumentują, że oferowane dostawy opału odpowiadają następującym parametrom:

a.       węgiel-orzech – minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%,
b.       miał węglowy  – minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%.

5.       przedłożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

B.      W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności ofert, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

1.       wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych;

2.       świadectwo jakości od producenta/dostawcy oferowanego opału, świadczące o spełnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów, bądź inne dokumenty określające parametry oferowanego opału, wystawione przez producenta;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4.       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5.       oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ);

6.       oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu  z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ);

7.       zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg załącznika nr 8 do SIWZ);

8.       w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie – pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

9.       pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów.

Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie podlegało ocenie dokonywanej przy zastosowaniu kryterium „spełnia”, „nie spełnia”, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.

Zamawiający wykluczy z postępowania o zamówienie publiczne podmioty, które podlegać będą wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Odrzuceniu podlega oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ust. 1 Pzp, jeżeli:                 

a.       jest niezgodna z ustawą;
b.       jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun­ków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3,
c.       jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu­mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d.       zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e.       została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f.         zawiera błędy w obliczeniu ceny;;
g.       wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp;
h.       jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
i.         Zamawiający poprawi w ofercie:

j.         oczywiste omyłki pisarskie,
k.       oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
l.         inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

VIII.           Informacja na temat wadium : wadium nie jest wymagane.

IX.               Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : - cena brutto (całkowity koszt) – 100 %.

X.                 Miejsce i termin składania: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pokój nr 2. Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2009 r. o godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.08.2009 r. o godz. 9:30 w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie, 63-642 Perzów 77a, sala nr 5.

XI.               Termin związania ofertą : Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.             Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.

XIII.           Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV.           Informacja  o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV.             Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3i 4, jeżeli zmawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy oraz art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy oraz art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nr 134007-2009

Ogłoszenie o zamówieniu  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „na dostawą węgla orzech i miału węglowego do budynków i budowli znajdujących się pod zarządem gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010”, zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.08.2009r.Uprawnionymi do kontaktu z oferentami jest Pan Sławomir Paprocki oraz Pan Daniel Dyla tel. (062) 7861853.

p.o. Wójta Gminy

/-/ Bożena Henczyca