Perzów, dnia 27.07.2011 r.

ROŚGPK 272.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

Perzów: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Perzów w roku szkolnym 2011/2012 oraz innych przewozów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: httpperzow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Perzów w roku szkolnym 2011/2012 oraz innych przewozów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Perzów oraz innych przewozów. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Perzów w dni nauki szkolnej oraz innych przewozów. Pod pojęciem dowóz dzieci rozumie się dowóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. Zakres zamówienia obejmuje również świadczenie innych usług przewozowych w tym związanych z wycieczkami, zawodami sportowymi i innymi imprezami. UWAGA! Usługa musi wykonywana dwoma autobusami zgodnie z harmonogramem zawartym w treści wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Dzienna długość trasy autobusu w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Perzów w dni nauki szkolnej wynosi 152 km (dowóz = 63,5 km, odwóz = 88,5 km). Szacunkowa ilość przejechanych kilometrów w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Perzów w dni nauki szkolnej w ciągu roku szkolnego 2011/2012 wynosi około 35 tys. km. Przybliżony czas dowożenia i odwożenia uczniów na wszystkich trasach: a) czas dowożenia od 720 do 840 b) czas odwożenia od 1330 do 1545 Godziny dowozów i odwozów mogą ulec zmianie. Dzienna długość trasy nie uwzględnia odległości dojazdu i powrotu autobusu do/z miejsca rozpoczęcia i zakończenia dowozu dzieci. Koszty związane z dojazdem autobusu do początkowego punktu dowozu oraz odjazdem z końcowego punktu odwozu pokrywa Wykonawca. Długość przejechanych kilometrów związanych z wycieczkami, zawodami sportowymi i innymi imprezami w okresie realizacji zamówienia określa się na około 8 tys. km. Uwaga ! Szacunkowa ilość przejechanych kilometrów w okresie realizacji zamówienia czyli od 01.09.2011 r. do 31.08.2012 r. - łącznie ok. 43 tys. km, może ulec zmianie, co może spowodować zmianę wysokości wynagrodzenia. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów w okresie realizacji zamówienia, nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną część zamówienia. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na trasie przejazdu autobusu, przed przygotowaniem oferty. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca na podstawie niniejszej specyfikacji skalkulować ma cenę za 1 km przebiegu autobusu. Cena przedstawiona w formularzu ofertowym dotyczy zarówno świadczenia usługi dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych gminy Perzów oraz usług przewozowych związanych z wycieczkami, zawodami sportowymi i innymi imprezami. Ponadto w cenie usługi należy ująć koszt dojazdu i powrotu autobusów do/z miejsca rozpoczęcia i zakończenia dowozu dzieci. Zamawiający przed przystąpieniem do realizacji zamówienia bądź w trakcie jego trwania poda szczegółowe informacje dotyczące miejsc zatrzymywania się autobusów w poszczególnych miejscowościach.

 

 

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów (, dotyczących tego warunku tj. należy wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania), tzn należy przedłożyć licencję zezwolenie lub koncesję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez wykonawcę w ofercie dokumentów (, dotyczących tego warunku) z których wynikać będzie, posiadanie wiedzy i doświadczenie tzn. należy wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę świadczenia dowozu dzieci i młodzieży do szkół, z podaniem jej wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych. -Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ). -w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. -pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: httpperzow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać- U. G. w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 6 lub za pośród. poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto U. G. w Perzowie. SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Perzów w roku szkolnym 2011/2012 oraz innych przewozów  zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2011r. nr 203371-2011

Perzów , dn. 27.07.2011 r.

Wójt Gminy Perzów

/-/ Bożena Henczyca