Perzów, dnia 11.07.2011 r.
ROŚGPK 272.11.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Perzów: DOSTAWA WĘGLA I MIAŁU WĘGLOWEGO DO BUDYNKÓW I BUDOWLI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM GMINY PERZÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2011/2012 (w okresie 12 miesięcy) Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509. · Adres strony internetowej zamawiającego: httpperzow.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA I MIAŁU WĘGLOWEGO DO BUDYNKÓW I BUDOWLI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM GMINY PERZÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2011/2012 (w okresie 12 miesięcy). II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla - orzech i miału węglowego na terenie gminy Perzów w sezonie grzewczym 2011/2012 w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. B. Zakres zamówienia obejmuje: Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę węgla - orzech i miału węglowego w ilości wskazanej każdorazowo w zleceniu (dopuszcza się zlecenie w formie telefonicznej) wraz z transportem i wyładunkiem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. bezpośrednio do obiektów i budowli, na terenie gminy Perzów w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przy czym dzień dostawy nie powinien być dniem deszczowym (z wyjątkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego). Ustala się minimalną ilość jednorazowej dostawy do poszczególnego obiektu na poziomie 500 kg. Miejscem dostawy będą obiekty, kotłownie, jednostki podległe Urzędowi Gminy w Perzowie. Wielkość zamówienia w okresie dostawy szacunkowo określa się na 40 ton węgla - orzech oraz 300 ton miału węglowego. Węgiel orzech oraz miał węglowy dostarczany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zamówienia publicznego musi spełniać następujące parametry: 1. węgiel-orzech - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%, 2. miał węglowy - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%. Miejscem dostawy będą, budynki i budowle znajdujące się na terenie gminy Perzów które są pod zarządem Gminy, bądź obiekty z właścicielami których gmina zawarła umowę na dostawę energii cieplnej. - Perzów 34 - Agronomówka, - Perzów 78 - Budynek Urzędu Gminy w Perzowie, - Budynek Trębaczów 30, - Dom Ludowy Domasłów, - Dom Ludowy Trębaczów, - Budynek hydroforni w Perzowie, - Budynek hydroforni w Słupi pod Bralinem, - Kotłownia Ludwiczyn. Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2011/2012. Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość zamówienia. Cena przedstawiona w formularzu ofertowym ma obejmować sukcesywne dostawy węgla-orzech i miału węglowego do poszczególnych obiektów wymienionych powyżej, wraz z wyładunkiem oraz w ilości określonej każdorazowo dla poszczególnego obiektu w zleceniu ( dopuszcza się zlecenie telefoniczne) Dostarczany asortyment opału musi odpowiadać jakości i wymogom dopuszczonych do obrotu, oraz wyżej wyszczególnionym wymogom, a Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę zamówienia parametrów dostarczanego opału, poprzez pobranie jego próbki i oddanie do zbadania w niezależnym laboratorium na koszt wykonawcy, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Każdorazowo do poszczególnej dostawy (na żądanie Zamawiającego), wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty (węgiel i miał), odpowiadają parametrom określonym powyżej. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczane produkty nie spełniają wymaganych parametrów, Wykonawca natychmiast (tj. w ciągu 3 dni) dokona wymiany produktu ( na własny koszt), na produkt spełniający parametry. W przypadku uchylania się wykonawcy od wykonania wymiany produktu, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu miału i węgla spełniającego parametry u innego dostawcy, obciążając Wykonawcę różnicą w cenie zakupu. Zamówienia dostaw opału w wyniku udzielenia zamówienia publicznego będą dokonywane bezpośrednio przez osoby zatrudnione w Referacie Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej Rolnictwa i Oświaty w Urzędzie Gminy w Perzowie .Faktury będą wystawiane na Gminę Perzów , dane do faktury: - Gmina Perzów, Perzów 78, 63-642 Perzów , NIP: 619-19-45-096.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM · Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.) · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.) · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.) · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.) · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.) III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy · aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) -wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych; -zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg załącznika nr 4 do SIWZ); -w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. -pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 2.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na DOSTAWĘ WĘGLA I MIAŁU WĘGLOWEGO DO BUDYNKÓW I BUDOWLI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM GMINY PERZÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2011/2012 (w okresie 12 miesięcy) zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.07.2011r. 189 153-2011 Zastępca Wójta Gminy Perzów /-/ Weronika Urbańska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać- U. G. w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 6 lub za pośród. poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto U. G. w Perzowie. SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001..