Perzów, dnia 16.02.2010 r.
ROŚGPK 341/1/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
1) Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa : Gmina Perzów
Adres pocztowy :
Miejscowość: Perzów Kod pocztowy: 63-642 Województwo: wielkopolskie, tel: 62 78 61 78 060, faks 62 78 61 509
Adres strony internetowej zamawiającego na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: httpperzow.nowoczesnagmina.pl,
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Trębaczowie
1.2 Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej w Trębaczowie. Przebudowa polegająca na wymianie konstrukcji dachowej, dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie pokrycia dachowego, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie i przebudowie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
1.3.2 Zakres zamówienia obejmuje przebudowę świetlicy wiejskiej w Trębaczowie ; przebudowa polega na podwyższeniu części jednokondygnacyjnej, wykonaniu nowej konstrukcji dachowej (wiązar kratowy stalowy), wraz z nowym pokryciem blachą trapezową oraz przebudowie wejść, budowie przedsionków i szatni na odzież wierzchnią i budowie chłodni. Przebudowa polega również na przystosowaniu pomieszczeń kuchennych oraz sanitariatów do obowiązujących norm i przepisów. Ważnym elementem przebudowy jest również termomodernizacja budynku polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu przegród budowlanych oraz wykonanie systemu grzewczego oraz instalacji ciepłej wody użytkowej. W budynku znajduje się również instalacja elektryczna, wodociągowa i kanalizacyjna z odprowadzeniem do istn. zbiornika bezodpływowego i projektowanego podziemnego zbiornika bezodpływowego. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna oraz elektryczna również będą objęte przebudową.
1.3.2.1 Lokalizacja obiektu – Trębaczów, gmina Perzów, nr ewidencyjny gruntu 228. Dane ogólne długość budynku – 30,69 m, szerokość budynku – 12,29 m, wysokość do kalenicy 5,85 m, powierzchnia zabudowy – 387,00 m2 , 314,00 m3.
1.3.2.2 Rozwiązania architektoniczno – budowlane wg projektu budowlanego.
1.3.2.3 Kuchnia zmywalnia zaplecze kuchenne, chłodnia, szatnia, sanitariaty. Po. Porządkowe i sala świetlicy
a) Zmywalnia służyć będzie do zmywania brudnych naczyń wyposażona będzie w zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, zmywarkę uniwersalną i stół wyładowczy do zmywarki, posadzka - płytki gresowe.
b) Kuchnia służyć będzie do przygotowywania posiłków o podgrzewania potraw gotowych. Wyposażona będzie w stół z dolna półka, 2 kuchnie gazowe 4-ro palnikowe z piekarnikiem, 2 patelnie elektryczne, okap z filtrami, oświetleniem i wentylatorem o wydajności około 2000 m3/h, stół z dolną półką jezdny, basen jednokomorowy z ociekaczem. Posadzka płytki gresowe. Transport brudnych naczyń z kuchni do zmywalni odbywał się będzie za pomocą szafy podawczej.
c) Zaplecze socjalne służyć będzie jako szatnia i zaplecze personelu kuchni oraz jako miejsce zainstalowania dwufunkcyjnego kotła gazowego z zamkniętą komorą spalań służącego do produkcji C.W.U i centralnego ogrzewania. Wyposażona będzie w regał z 4 półkami stałymi i kran ze złączką do węża do napełniania instalacji C.O.. Posadzka – płytko ceramiczne.
d) Chłodnia będzie miejscem składowania produktów, których temperatura przechowywania nie może być wyższa niż 8 oC. Posadzka- płytki ceramiczne. Wyposażona będzie w regał z 4 półkami stałymi.
e) Szatnia służyła będzie jako miejsce przechowywania odzieży wierzchniej i wyposażona będzie w stojaki z wieszakami na odzież wierzchnią. Oddzielona ona będzie od wiatrołapu ladą podawczą. Posadzka – terakota.
f) Sanitariaty projektuje się osobno dla pracowników kuchni i gości
g) Wc dla personelu zlokalizowane jest przy kuchni a dostępna jest z pomieszczenia komunikacja. Wyposażona będzie w umywalkę i miskę ustępową. Posadzka – płytki ceramiczne.
h) WC niepełnosprawnych + damski wyposażone będzie w miskę ustępową i dwie umywalki. Przy czym 1 umywalka i miska ustępowa dostosowane będą do wymagań stawianych WC dla osób niepełnosprawnych . Drzwi wyposażone powinny być w kratki wentylacyjne w dolnej części. Posadzka – płytki ceramiczne.
i) WC damski wyposażony będzie w umywalkę i miskę ustępową. Ściana oddzielająca przedsionek od kabiny powinny mieć wysokość 2,00 m. Wymiary kabiny 1,16 x 1,10 m. Drzwi do kabiny zamontowane będą 15 cm nad posadzką. Posadzka płytki ceramiczne
j) Pomieszczenie porządkowe stanowi zaplecze sprzątaczek i wyposażone będzie w basen do mycia szmat i mopów oraz kran ze złączką do węża. Posadzka- płytki ceramiczne
k) Sala służyła będzie jako miejsce konsumpcji zabawy dla gości imprez okolicznościowych. Przeznaczona jest ona na 50 osób. Wyposażona będzie w 54 miejsca siedzące z 9 stołami. Posadzka – płytki gresowe.
We wszystkich pomieszczeniach przewidziano wentylację nawiewno-wywiewną wg dołączonego do SiWZ projektu wentylacji. Naświetlenie poprzez zaprojektowane okna światłem dziennym oraz światłem elektrycznym. W sanitariatach oraz pomieszczeniu porządkowym na ścianach należy ułożyć płytki ceramiczne łatwozmywalne do wysokości 2,00 m i wiatrołapu do wysokości 1,50 m należy pomalować farbą olejną w kolorze jasnym. Obiekty w całości wyposażony będzie w instalacje gazową, wodnokanalizacyjną, wentylacyjną, elektryczną, c.o.Stolarka okienna z PVC, drzwiowa wewnętrzna drewniania lub MDF, zewnetrzna aluminiowa. Ogrzewanie CO z 2 projektowanych dwufunkcyjnych kotłów gazowych z zasobnikami ciepłej wody oraz 2 nagrzewnic gazowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, oraz szczegółowej specyfikacji technicznej będących załącznikami do SiWZ ogłoszonymi na stronie internetowej httpperzow.nowoczesnagmina.pl.
1.4 Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3i 4 pzp) – NIE
1.5 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot : CPV – 45000000-7 Roboty budowlane,
Dodatkowe przedmioty: CPV – 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV – 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV - 45215500-2 Toalety publiczne
CPV - 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
CPV - 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
CPV - 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
CPV - 45331210-1 Instalowanie wentylacji
CPV - 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
CPV - 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
CPV - 45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
CPV -45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – NIE
1.7 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA – Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 01.10.2010 r.
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WADIUM
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,oo zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych00/100 zł).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. Zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie, Oddział w Perzowie
nr 74 8413 0000 0200 0619 2000 0002 z adnotacją – „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Trębaczowie”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium należy wnieść tak aby przed otwarciem ofert wadium znajdowało się na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Perzowie, Perzów 78 63-642 Perzów pok. Nr 2 lub dołączyć do oferty(w sposób umożliwiający wypięcie i przekazanie do kasy).
7. Kopia potwierdzająca wniesienie wadium winna być dołączona do oferty.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Brak wyszczególnienia powyższych przesłanek w gwarancji oznacza, że wadium nie wniesiono zgodnie z wymogami Pzp.
Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 pzp.
2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia – NIE
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
3.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
3.2 Wiedza i doświadczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów (, dotyczących tego warunku tj. należy wykazać, posiadanie wiedzy i doświadczenie tzn. należy wykazać iż wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane które polegały na wykonaniu robót ogólnobudowlanych polegających na przebudowie budynku w szczególności prac remontowych budowlanych instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa robotę budowlaną o wartości min. 200 tys zł.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże łącznie: wykonanie na jednym budynku robót za kwotę min. 200 tys,
Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3.3 Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów, dotyczących tego warunku tj. wykazania, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę min 500 tys. zł.
4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
4.1 W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 500 tys. zł
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w w pkt III
4.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada
4.3.1 dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.3.2 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert – albo zaświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego zaświadczenia – nie dotyczy.
5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
Zamawiający nie żąda dokumentów niezbędnych do potwierdzenia że dostawy usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom
6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III 4 albo w pkt III 5
-wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych;
-kosztorys ofertowy zawierający wycenę wszystkich prac przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ i ujętych odpowiednio w ślepym kosztorysie będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ;
-zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy w ( wg załącznika nr 7 do SIWZ); \
-w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie – pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie.
-pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.
- wykaz prac powierzonych podwykonawcom wg zał. nr 4
7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - NIE
SEKCJA IV : PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.1 Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
2) KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena
3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy – TAK
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
W szczególności możliwość zmiany terminu wykonania inwestycji. Zmiana terminu wykonania roboty, możliwa będzie w następujących warunkach:
Wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zadania zgodnie z harmonogramem robót (ze szczególnym uwzględnieniem temperatury. Oraz wystąpieniem opadów atmosferycznych). Przy wykonywaniu tynków zewnętrznych wystąpienie temperatur poniżej 5 stopni C oraz powyżej 25 stopni C, oraz wystąpienie opadów atmosferycznych.
Wydłużenie terminu może nastąpić o taką ilość dni w których warunki określone wyżej wystąpiły.
4) INFORAMCJE ADMINISTARCYJNE
4.1 Adres strony internetowej na której dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :httpperzow.nowoczesnagmina.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
httpperzow.nowoczesnagmina.pl, SIWZ można odebrać– U. G. w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 6 lub za pośród. poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto U. G. w Perzowie. SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001 4.2 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu – NIE DOTYCZY
4.3 Informacja o wielkości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, - NIE DOTYCZY
4.4 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 03.03.2010 r. godzina 9.00 Miejsce: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 2
4.5 Termin związania ofertą
okres w dniach ; 30 dni
4.6Adres strony internetowej na której dostępna będzie prowadzona licytacja elektroniczna – NIE DOTYCZY
4.7 Adres strony internetowej na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej – NIE DOTYCZY
4.8 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych – NIE DOTYCZY
4.9 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej w tym określenie minimalnych wysokości postawień – NIE DOTYCZY
4.10 Informacja o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania –NIE DOTYCZY
4.11 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej – NIE DOTYCZY
4.12Termin otwarcia licytacji elektronicznej – NIE DOTYCZY
4.13 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej – NIE DOTYCZY
4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej) – NIE DOTYCZY
4.15 Istotne dla stron postanowienia które zostają wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego(dotyczy licytacji elektronicznej) – NIE DOTYCZY
4.16 Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków unii europejskiej – Projekt będzie dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na podstawie umowy zawartej z samorządem Województwa Wielkopolskiego.
4.17 Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia w Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - NIE
5) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nr 31825 -201
Ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę świetlicy wiejskiej w Trębaczowie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.02.2010r.
Wójt Gminy Perzów
/-/ Bożena Henczyca